#Popa13 Dag 1


Åt penguin med Matilda, hur.jävla.gott. Fan så längesedan

Amason
Dock tröttnade vi och gick till Monki tältet och tatuerade oss lite
Samt gjorde kransar
Fick även "polaroid" kort på våra instagram bilder så d najs (obs är ej arg, leker svart&svår)
Herrar och konstsim. En trevlig kombo, dock lite långtråkigt.
MS MR, ÅH FAN FAN VAD BRA DE VAR OCH VAD VACKER HON VAR

Och grand finale, jävla the xx, helvete helvete helvete vad bra de var.
Nu peppar jag inför ikväll, ska åka in och se Chloe Howl, Hot Chip, samt Håkan hjärtat. HEJ

Vet jag lever, så förlåt


Oh Julian, once we get across the border


story of my life

 

Wanna taste your heart; don't interfere


Allra sista sommarlovsdagen


Fikade samt shoppade skolhäften i Sollentuna Centrum med världens bästa Bullen 
Sen umgicks jag med dessa tjejer, Mikaela, Therese, Michelle, Pernilla och Anna. Vi drack vin käka kiwi och vindruvor och pratade om USA och snygga killar. Sen kollade vi på Idol och sen far vi hemåt.

Har inget att förklara, vad vill de jag ska svara?

Jobbar nu endast i två dagar till (helgen <333) och sen börjar skolan på tisdag. Detta är mitt schema, förutom att min engelska 7 har försvunnit och min sång är ej utsatt
och på måndag ska jag till dessa brudar (se bild nedan) och dricka vin och äta ost
 

Säg till din mamma att vi inte är tillsammans. Hälsa från ditt ex

 

Grattis på namnsdagen hjärtat


fan vad lycklig jag var här


babes


lever fast bara ibland

 
 

Good job, you fucked it up.


Vapiano + Tallest man on Earth

Jobbar så mycket nuförtiden så när jag verkligen har ledigt och gör något så blir det god mat, gott sällskap samt en bra grönan konsert. Om en vecka väntar Panda Da Panda och sen Popaganda!! Vad vore livet utan bra konserter?

Jag kan va ditt plåster skydda dig ett tag, men vi båda vet att plåster faller av


RSS 2.0