b&w

 

om jag önskar jag var någon annan

 

there's something about the summer.

 

plage

 

every day i wake, i find another reason not to, it's not confined inside my mind


Om jag gör något annat? svar nej

 

Vi såg miriam bryant

men jag glömde liksom att ta några faktiska kort på miriam herself, men Amanda tog superfina kort så in på sommarskorna och kika typ. 
älskar dessa människor så mycket det är helt ofattbart

Hur ska man kunna andas normalt när Dylan Rieder existerar del 10

Älskar dig så mycket. 

vill väl helst tillbaka till amsterdam eller åka till nya zeeland men aja

om ni tycker jag är tråkig ta en titt på Amandas blogg eller lyssna på denna asbra spellistan Tassos gjort. Den heter Sommarkvällar och det är exakt då den ska användas. Andra nyheter: SKA PÅ WAY OUT WEST!!!!11!! alla tre dagar också!!!!11!! biljett köpt och allt!!!!!!!

lite som hänt eller inget som hänt

hänger extremt mkt hos casa tassos&amanda vilket är fint
vi går väldigt ofta ner till ica och handlar chips för chips är livet
här är en väldigt tydlig presentation om hur mkt jag ÄLSKAR CHIPS
något jag gör väldigt mycket är att jobba också
sen på kvällen hänger jag med töntarna
OCH HANDLAR CHIPS
sen nästa dag är det jobb. Observera att jag har två jobb därav olika bakgrunder ok. 
en annan jobbdag
en tredje jobbdag då jag kände mig som en skolflicka
bjöd töntarna på middag. Kyckling (vegetariskt alternativ till mandy), ris och curry!!! wow är en så bra vän!!!
en dag på jobbet bjöds det på piggelin. Lyckan!! 
en dag innan jobbet då jag badade i poolen med stella
samt plockade egenodlade jordgubbar!!!!!!!
spelar väldigt mycket gitarr också för jag tassos anton har ett litet projekt på g. stay tuned osv osv
en bättre dag då vi åt massa massa gott
har massa massa vimplar i taket nu!!! så fint!!!!
köpte orangina och NJÖT av solen på jobbet. d va najs
min syster kom över med detta paket och vi spelade kinaschack till sent på kvällen
en dag på jobbet såg jag ut såhär
och min syster kom med DETTA paket när jag jobbade. Fattar ni hur extremt BÄST min syster är????
hängde med dessa töntar en dag i vitan och ack det var mysigt
tassos fick dock inte vara med
Hänger med denna älsklingen <33 
och bullen kom hem från senegal!!!!! min bästis!!!!! 
unga och dumma osv 
D va allt, tack och adjö! 

I'll escape with him. Show him all my skin, then I'll go. I'll go home. Amsterdam.

I used to dream of adventure when I was younger
with lungs miniature.
But now we're killing our brain cells.
Is this called living
Or something else,
or something else.
Amsterdam.

Het Amsterdamse bos

När vi åkte in mot Amsterdam hittade vi en camping väldigt nära Amsterdam som hette Amsterdamse Bos vilket ÄR det sötaste namnet på en camping någonsin. Det var superfint, asbra och det tog bara två busturer att ta sig in till Amsterdam. I recommend. 

Ack vilka vänner jag har

 

Keukenhof part 3

Detta är mina sista bilder från Keukenhof. Har dock fler bilder från Amsterdam och Utrecht. Stay tuned. 

Dylan.


detta är så fint. 

BEBEKVALLA 14'

mina tältisar del 1
vårt camp
Krunegård
Bombay Bicycle Club
Lana Del Rey
vet inte ens.
Jagwar Ma
tältisar del 2 (obs ingen vet vad Telle gör) 
bästisar
Bastille

don't be a jerk, johnny


oså livets bild:
älskar dessa människor alltså!!!!

RSS 2.0