malmö + aspudden


school + malmö + krunis


XwndlsbrgX


artsy


stay positive + grow

 

saker som hänt

vi var på hawaiifest anton var full det var ganska roligt
aspudden
vi var på sse-spelning anton var inte full det var roligt ändå
disembarked<3
stor handla ! 
sen åkte vi göteborg
fin fint gäng
ja och filil
i göteborg det var mkt bra stämning
<3 brethering <3 
äntligen äntligen äntligen såg vi ceremony det bästa ja sett aldrig varit så lycklig

aspudden

älskar min lägenhet älskar mitt område älskar livet
måste lämna aspis en vecka hur ska jag klara mig:(

ja ska jobba idag

trodde ja va arbetslös men ngn lura på mig xtra jobb.. här är en bildserie som visar hur uttråkad och less ja är
 

annat

fina johan
anton jens johan i aspis
anton fick en glass 
vi har ju band
vi kickar dr oetker

och gains
vi hänger även som bröder på spelningar

fluffis


fluffis


aspis

 

RSS 2.0