Har gjort en 8track spellista. Var god och lyssna.

from mutherfuck on 8tracks Radio


Cleopatra used to rule, but she got nothing on me now

Cause I'm the last girl on earth
So baby let's get it on

Fröken Frimans Krig

Måste verkligen tipsa om en superfin ny serie som går på 1:an. Fröken Frimans krig, med Sissela Kyle i huvudrollen. Utspelar sig i början av 1900-talet och handlar om feminism. Man blir verkligen provocerad av alla män i kostymer som kläcker ur sig att fruntimmer ska allt lyssna på männen, men lite glad blir jag när jag ser hur långt i utvecklingen vi kommit. Och längre ska vi! 

Min Jul 2013

Firade hos min moster denna jul där vi spelade Julklappsrace i år igen. Jag vann tre jättefina ljustakar.
Imorgon ska min bror och hans lilla familj komma över för julklappsutdelning nummer två, då Stella ska få alla sina presenter. Hahah hon måste ha mer än tjugo paket under granen. 

God Jul


Berran&Fimpen

Saknar dig väldigt mycket. 
 

gråter

 

Queen B

Kollar om hela gossip girl, gissa om jag blivit besatt av Blair Waldorf igen.
kommer väl göra en till sådan här när jag kommer till stället då chuck&blair föds. 

Take my hand come undercover, they can't hurt you now

 

Musikhjälpen 2013

TJUGOÅTTAMILJONERFYRAHUNDRATJUGOSEXTUSENFYRTIOSEX KRONOR SKÄNKTES TILL ALLA KVINNORS RÄTT ATT ÖVERLEVA SIN GRAVIDITET. HELT OTROLIGT UNDERBART FANTASTISKT 
 
är helt rörd. började storböla nyligen också inte en trevlig syn. Fan så fint fan så vacker fan vad jag älskar detta land i denna stund! 
 
Det absolut absolut absolut bästa var det sista framträdandet av Oskar Linnros. Herregud vad jag älskar den där människan! 
 
Är helt tom vet inte vad jag ska lyssna på nu fan vad jobbigt detta är asså
 
 
 

Cause I'm a hiphopper yes I am

Det jag gör om dagarna är lyssna på musikhjälpen, sticka och spela the sims. måste lära mig sluta vara så töntig :(

It only takes two lonely people to fuck l.o.v.e up and make it e.v.o.l


Update

Mitt sociala liv blev ersatt med netflix och jag skrev en asrolig tweet. 
Gjorde det superfint i rummet. Prisa ljusslinga
Har ätit två olika sorters pizzor denna månad och ingen av de var penguin :/
Hängde på Kungsan och såg sedan En Skam med Magnus Betnér och Soran Ismail

Som om mitt sociala liv inte redan var raserat så bÖRJADE JAG OM MED MIN STICKNING. Dum i huvet är man
Gjorde en Cher Horowitz och tog kort på min outfit i hopp om att bestämma vad jag ska ha på mig. Det blev den till höger.
Var barnvakt åt världens allra bästa Stella. Vi sjöng och läste böcker och sen somna hon i min famn

Den sjätte december tjugohundratretton


You know just what I like

Charlie Grant vill du gifta dig med mig?

"Jag är inte någon främling. Så fientligheten mot mig p.g.a min hudfärg kan egentligen aldrig bli främlingsfientlighet, det är och förblir rasism"

Jag älskar dig, Jason.

"She was seeking the oldest of rainbows to be herself and unafraid"


December

2011
Första gången jag vart introducerad till logic
var på konsert, gabbes gamla band

hade luciafirande i skolan
försökte lära mig dricka te
Firade jul med bullen

fick lite chips av min bror i julklapp. Lite internskämt. 

Nyårsfirande
2012
hängde i kungsan med bullen&bella
Bakade pepparkakor med bullen

Hade sockrade-munk-tävling

Luciafirande. denna gång mindre glad.

Träffade Sam Pepper hahah
Lilla hjärtat 

And the devil may cry at the end of the night.

 

asså

varför är harry halvnaken varför är inte heltnaken varför är han så fin för vaarföörr häändeer deet häärr iigeeennn :/

RSS 2.0