För hjärtat sitter alltid vänster så tänk efter vilken sida ni vill ska leda detta land

"FUCK SVERIGEDEMOKRATERNAS POLITIK
Jag är en humanist. Jag tror på alla människors lika värde oavsett vad. Jag behöver ingen nolltolerans för att bevisa det. 
Jag gör vad jag gör för att jag är övertygad om att detta är rätt, för oss, för Sverige och för framtiden. 
Till sista droppen.
/Jason"

Gå med mig vart jag går

Det finns en matkö i New York och Berlin.
Det finns en korridor på Söder.
Det finns en rökruta i London och Paris.
Vi tar oss aldrig härifrån, aldrig härifrån. 
 

Barnvakt

Förra helgen var jag barnvakt åt världens bästa Stella. Vi bakade pepparkakor och var ute i skogen/lekplatser hur länge som helst. Sen somna hon i min famn.

Men när du var med mig, musiken slutade aldrig.

Lily Allen, Hard out here (singel 2013)
Kan inte beskriva med ord VARFÖR den här låten är genialisk. Lyssna bara. 
 
Daniel Adams-Ray, Innan vi suddas ut (2013)
Hur bra är inte hans album, orkar inte lyssna på något annat. Bäst är Svär på mammas grav (vilket jag är nästan säker på handlar om hans mamma), Innan vi suddas ut, Allt det där jag aldrig blev samt Babbelover 
 
 
Lorde, Pure Heroin (2013)
Är helt okontrollerat kär i Lorde. Hennes album är ren perfektion. Bäst är 400 Lux, Buzzcut Season (åh vad bra den låten är), Still Sane och White Teeth Teens
 
Youth Lagoon, Wondrous Bughouse (2013) 
La bara till hans nya album i min spotify-lista och tänkte inte mer på det, sen idag faktiskt så lyssnade jag igenom det och ack så bra det är. Som om jag förväntade mig något annat typ. Bäst är Attic Doctor, Dropla och Daisyphobia

10 saker om mig

I brist på annat; här är tio fakta om mig.
 
Ett: HATAR att prata om mig själv! 
 
Två: Är galet morgonpigg. Gör mig inget speciellt att gå upp tidigt på morgonen. 
 
Tre: Är inte mycket för designmärken MEN Chanel kommer förevigt alltid vara det bästa jag vet samt kan inte få nog av Dr Martens. Resten av mina kläder är budget och/eller secondhand.
 
Fyra: Är lite av det svarta fåret i vår familj typ. 
 
Fem: Har inte ätit en godare pizza än penguin. Har nog inte ätit en godare maträtt än penguins pizza. 
 
Sex: Har ingen favoritartist/band. Kan verkligen inte välja bara en.
 
Sju: Har ett onyttigt beroende av apple-produkter. Skojar inte ens här.
 
Åtta: Är rädd för att växa upp. 
 
Nio: Älskar mat. Längtar alltid tills det är frukost/lunch/middag/fika/mellis 
 
Tio: Lever för konserter. 
 

Hela världen är ett luftslag

Har lockat mitt hår. skulle se 'naturligt' och 'vilt' ut. mm döm själva. 
Tar varje tillfälle i akt att leka Lorde bcuz där har vi en människa jag vill vara. 
 

Fyra bra. Fyra dåliga

1. Möblerat mitt rum och införskaffat mig ett toppen-skrivbord. Dvs ett skrivbord som "inte sätter stopp för mitt kreativa flöde"
1. Man behöver mer än ett bra skrivbord för att få igång sitt "kreativa flöde". 
2. Det var sol ute idag och jag tog mig en promenad till min mors jobb
2. Kunde knappt gå pga träningsvärk från helvetet. Mina baksida-lår BRINNER.
3. Gick på promenad med Bullen och pratade politik/jämställdhet tills klockan blev mycket samt våra ben och öron vart för kalla
3. Detta resulterade i att min hals började göra ont och nu är jag rädd att jag kommer att bli sjuk. 
4. Köpte Maroccan Oil idag vilket förhoppningsvis kommer göra mitt hår mycket glatt
4. Måste dock färga det alternativt klippa det ASAP 
 

Precis som jag.

 

♡ Geri ♡


Och precis så lämna han henne på en dammig väg under ett träd

Denna fina söndag spenderades med dessa under halva delen av dagen, andra halvan med två av Amandas vänner på centralstation. det ni. Sen tränade jag och efter det åt jag en galet god sallad. Imorgon är det skola. Hej. 
 
(obs har snott både Amanda och Matildas bilder från instagram. samt har Amanda fotat med sin systemkamera så FÖRHOPPNINGSVIS kommer bilder upp på hennes blogg LÄNK HÄR  

This lonely morning

 

RSS 2.0