tung HANG

åkte till felicia i kransen vi åt bulgur sen försökte vi chovas men mitt leg har gått ut. så vi drog till skinnarviksberget. så kom fina johan och myste på berget med oss. sen blev det kväll och de drog till chov och jag åkte hem. fett tung hang.
 

jag e down jag e down for whatever e du down e du down e du d

emma bjöd på paj hemma hos sig 
fina johan va där!!!!!!

och vi lyssnade på dålig musik och bråkade med hästar

sen drog de ut och dansade men mitt leg har gått ut så jag köpte festis och åkte hem
dagen efter åkte jag in till emma igen!!! d e sånt äventyr!!! kolla vovvar på tuben!!!!
sen gungade vi
va alldeles fnittrig hela kvällen sen när jag åkte hem fnittrade högt på tc 

sofiavse på ig


bra saker


konst

emma och felicias skola hade konstutställning 
här är deras konstverk. johan poserar framför sig själv porträttrerad!!!!!
konsthavarna

traight jävla edge

igår var det spring edge tour och jag fick en gratiströja och va ba riktigt straight jävla edge
 

utveckling: mitt jävla hår


från min telefon

jag joakim daniel spela discgolf förut!! 
sen fuCKA jag ur ang emelieaxelsons almanacka 
vi hängde i cyber en dag för gabbe spela in trummor
sen fyllde fina patrycja år så vi tog penguin i vitan <33 
emelieaxelson@insta sminkade mig en dag, jag vart fan skitsnygg. innan det åt vi falafel! 
en jobbdag hade jag med mig matsäck
jag och bästis 
vi hälsade på johan sundberg och spelade kort och klappade vovve!! 
sen åkte vi hem till måns med skiiiiiitmånga plantor
och spelade cards against humanity det var fan skitkul
sov i skrapan den natten och köpte sen frukost. men ingen var vaken :(
tulpanerna i vår trädgård blommar!!! jag saknade amsterdam!!! 
en skitsnygg outfit jag måste lägga på minnet och använda fler gånger
bestämde mig för att göra kalopps en dag fan va gott d va
en dag hälsade vi på tilde+stella. tilde va sugen på chips. det var jag också
första maj som sig bör
shervin reppa sitt band (hahahahahhaha) (skitmkt skämt) 
important business 
jag och min syster skulle på maggio så ba AHAH aldrig att jag rör min nära den kön 
här är hon min syster+tilde
igår fanns det en soffa i hissen till skrapan!!!!! (+ vi vart erbjudna weed på vägen upp.. eeh)

snygg jag e

lite finnig nittonåring snart tjugo med åldersnojja och lite torra läppar!!!! d e jag!!! 
 

imorrrrgon

jag e en usel bästis, min gurkplanta håller på att dö, jag har fortfarande inte planterat min avokadokärna, jag har även inte köpt en kimono, jag saknar mina vänner som e på turne och min bästis som e i vås, jag har supermega ångest/nervositet inför en intervju jag ska på imorgon till projektaren. jag vill verkl verkl verkl gå utbildningen.
jag har börjat läsa en bok om drömmar och insett hur lama mina drömmar är och hur lite jag längtar efter nuförtiden.
jag vet inte vad som hänt. 
 

jag behöver köpa en kimono


idag är det första maj

jag vet inte vad jag ska ha på mig vet inte vilka jag ska gå demo med har lite lätt huvudvärk men det är första maj nu ska skrika oss hesa åt alla orättvisor borgarna ger oss.
kom ihåg att denna dag är inget att fira. 
och glöm ej acab

RSS 2.0