den senaste veckan typ

åt pizza
köpte pizza
träffade bröderna
tassos+triss
tassos+uno
jag+kimono+gitarr=grrrl riot 
hade möte väldigt seriöst när det köps croissanter
jätte viktigt möte
super viktigt möte
åt fk
imorse var det sol+jag va skiiittidig
men sen köpte jag fritz fyfan va tasty det var
och vi gjorde zine snyggaste någonsin
sen lekte vi i lekpark
och daniel saknade sin bror

i should've seen it coming

fuckboy
 

playing guitar super fun times


3x outfits


tb


skönt häng

 

kollektivet


london..


eating veganmacka fun times


eating noodles in bed

 

du, du var mitt allt, du var mitt allt nu finns bara minnen kvar

saknar sommar saknar värme saknar konserter saknar frukost med bråvallahänget saknar nätter med bråvallahänget.
och det är det enda jag saknar med bråvalla

vi har den rätta läran, Judith Butler, hammaren och skäran

iförrgår var det internationella kvinnodagen. Vi gick på en utomparlamentarisk demo sen när vi skulle till donken såg vi att Ja till Livet delade ut reklamblad så en vän till oss hämtade SUF och vi började diskutera med Ja till livet. Vart kallad facist pga vi tycker att man har rätt till sin egen kropp. Sen gick vi till 8mars-kommitténs demotåg. Vi gick med SUF och Allt åt Alla och jag har aldrig mått så bra av att skrika i grupp till polisen ACAB och Snutfri 8mars samt att Hammaren och skäran är den rätta läran och Vi vill ha sex vi vill ha sex och ingen arbetsdag. Så mycket kärlek så mycket solidaritet så mycket kommunism <3 

från iG


london pt 4

vi träffade Malin, min gamla högskolekompis som flyttat till england
och gick in i Disneybutiken. Stella fick en Elsa!!!!
sen gick vi till någon spelhall och jag och malin körde det där hockey någonting
sen åkte vi dubbelbuss till en bar. Alltid så spännande+häftigt att åka dubbeldäckare i london
på baren. pommes e fan nice
sen åkte vi hem. busschauffören släkte ner och elias påstår att jag somnade. det gjorde jag inte.
på flyget hem. några stolar längre fram satt Say Lou Lou. vi flippa.

hänga med vänner och spela jenga

det här var ifrån onsdags

jenga

igår kom gabriel till huset vi laga pizza, spela musik, köpte triss och cola, spela jenga, klippte mitt hår och sen gick gabriel hem halv sju på morgonen
 

london pt 3


en vecka


RSS 2.0