annars då i kollektivlivet

igår hade jag den roliGASTE fredagkvällen på aslänge. det var spelning på gula villan med SSE och jag stämplade folk i dörren samt hjälpte till i köket i början av kvällen. Tassos och Emmelie drog ut och söp igen (obs ej tassos eftersom han e straight edge som jag!) och jag kom hem runt två-tiden igårkväll eftersom vi spela werewolf och de andra två kom till Huset runt 5 på morgonen. idag har jag jobbat och nu ska Emmelie hem till sig och jag och tassos ska spela gitarr och prata om livet. Vi hörs hej ! 
 

london pt 2

 

chips och nudlar

här i kollektivet har vi det bra! Bullen kom över förut och tassos och emmelie va ute och söp så de åkte till emmelie och sov istället. skönt sa jag i och med att de kom hem kl 5 på natten. Nu är de nygaddade och vi ska äta falafel, klockan 1 på natten!! 

kollektivet 'I Rymden'

ni önskar ni bodde m oss !!!!!

london dag 1 pt 1

åt en bulle på flygplatsen fick sen en sockerchock
drack även pagne for the pain (fanta i vinglas)
peppar 2h flyg
åt på giraffe d första vi gjorde d va obeskrivligt nice
sen åkte vi buss i 2h yes!!
sen åkte vi tunnelbana i ksk halvtimme
sen var vi framme halleluja sa jag
och vädret va fan hjärtögon
 

knowing me knowing you there is nothing we can do

nämen åker till london imorn kommer hem på fredag fan va nice

hjärtögon

Likea mitt bands facebooksida thx - Space/Sthlm

lyssna var e mina tjejer

 

2 helger

helg 1 inleddes hos Amanda med fyra st alkoholfria champagneflaskor i en påse
satt på golvet och drack te
med världens finaste maja
dagen efter hängde jag med bästisarna
och Alfons!!
helg 2 inleddes med att julia fyllde 18 och jag blåste upp ballonger!!
dagen efter var det rep!
sen lite dricka XD
sen åt vi tacos hos emmelie!!!
på söndagen myste jag med elias på waynes och målade
 

where my crew at


-.the vegan crew.-


@ glowandbehold


RSS 2.0