västerås

 

uppsala del 3


Uppsala del 2

vill bo 1 i uppsala 2 på botaniska trädgården
 

uppsala del 1

träffade jens och august idag i uppsala. vi la sjuk hang. august hade lite att göra så han drog sen kom tillbaka osv. 
jag och jens åt på Pizza köket jävlar va gott det var helt jävla sjukt
sen var vi på upplands museet
och sen domkyrkan
sen kick vi någon universitetsaula
sen botaniska trädgården. WOW. 
 

dricker bara regn

midsommar hände jag hos paulina med emma
drack regn
och handla mat
vi gjorde tacos
och sen glass
jag drack vanilla coke
sen låg jag på golvet och visade de trap music de gilla inte
idag va jag i skrapan
blev bjuden på te och sen spelade vi werewolf like good times

<3

 

aesthetic 2015

 

senaste dagarna

mm köpte baguette capre sonne och bullar 
emma bjöd på mat<23
sen drog vi till klubb men de spelade ingen yung lean så vi tagg
sen va mina favoriter hos oss

kickar fuccboi part 2

*ba så d ej blir missförstånd*
*e fortf straight edge*
*röker inte cigg*
*d e bara för ryktet*

har blivit fuccboi


svavelFEST!!!!!!!!!

var i jönköping förut på svavelfest det var skit tungt hängde med asnice människor

en skit bra dag

jobbade och åkte sen till kransen och hade picknick 
emma och fidde äger verkligen
judas och johan
gabbe tattoo johan
vi hittade kundvagn
sen hitta jag och emma katt
sen hitta vi kickbike

allt äger så mkt älskar mitt liv


RSS 2.0