det var sol en dag


you want the pepper spray first or the pocket knife?

 

gamla profilbilder!!

här är ett gäng gamla profilbilder jag har haft på fb. enjoy.
vi hade bal i åttan
en söt och en från los angeles
när jag hade köpt min leopardkappa å var så så så nöjd
att ta photobooth profilbilder e en standard tydligen
köpte en ny gitarr och va helt kär
ettan på gymnasiet när ja gick jensen norra. jag vet inte vad jag gör
bytte profilbild nästan hela jävla tiden
den här tveksamma tog michelle jag förstår inte vad jag gör med ansiktsuttrycket men kOLLA VA LÅNGT MITT HÅR
träffade fiona på grönan och var lycklig
popaganda
håkan på grönan
arcade fire
min genom tider mest likeade bild på instagram ja fattar nt
bästa jag och bästa julia
den här proffan hade jag länge, även bland min första profilbild på new fb account
från bråvalla
från fluff det bästa ngnsin
från amsterdam det 2a bästa ngnsin
dagen när jag beslutade att jag skulle bli fuccboi. en historisk dag.
slutar inte med photobooth. 

RSS 2.0