kom på spelning

se mig å mitt band spela det kommer bli asfett
 

nyår2015

mina nyårspjuks
hade införskaffat det viktigaste;)
ja å bästa i bredäng
josefin johan <3 eller årets fjortisfylla och årets papi
de finaste
<3 antons rånarluva<3 rip<3 den e gone
fAVORITER
det är blå fanta i glaset
anton larsson
anton larsson hahahaah
ANTON LARSSON HAHA

3 streck

skrev en haiku nyss. den handla om att jag vill hem. ser ni vad jag kan!
 

lite bilder

katrineholm kom till stockholm
fixade mitt rum insåg sen att jag har ett typical teenage room nu, äntligen
min finaste bowie dog och jag var konstant ledsen, är verkligen fortfarande ganska ledsen
det är även -40 typ så att bada är något jag göra typ dagligen
och sova
och gå till JJs thai to go
lånade scum och insåg hur _mycket_ jag hatar män
vi fick hem våra LS och posade vackert. mina älsklingar å jag. ni ser vem som är frontperson;)
var och fikade hos mina favoriter, här är ett stycke favorit i solen
är nu i skolan och livet suger ganska mycket. har en ljuspunkt som jag inte tänker avslöja. men det är ganska jävla underbart/jobbigt
idag gjorde vi ett test hur man lär sig saker. jag blev en prövare. sen blev vi indelade i grupper med likasinnade och skulle med hjälp av 1 stearinljus, tändstickor och majs få popcorn. det första jag och mina prövare var var att starta en brasa och ba det brINneR. sen hjälpte våra lärare oss att tänka logiskt och vi fick popcorn! 

vila i frid

det här är så sorgligt kan inte hantera. vila i frid david bowie

RSS 2.0