time2heal

 
jag, gabbe, anton och jens har startat ett youth crew band. vi spelade surprise set igår. in och gilla facebook <3
https://www.facebook.com/timetohealhc/?fref=ts

kl e 04:23

ja har haft en så sjuuk kväll här e massa bilder!!
såg erik lundin med anton och jens
träffade upp bästa amanda och filip på carmen så taggade vi till tc
mickel och fredrik från katrineholm e i sthlm så vi alla taggade Sommar! för att se ivory<33
världens bästa josefin och sofia va där
dENNA bild!!!
fredrik och filil
asså hela denna kväll var så mkt squad goals det har var ba en tredjedel av hela squadet
nog mina två favoriter!!! faktiskt!!

saker man kan göra när man e ledsen

man kan kolla på alla avsnitt av please like me på en kväll 
man kan kolla på gamla bilder från den mest perfekta sommaren någonsin och minnas lite
hänga med prinsessor e nice också
pilla på blommor ökar livslusten också mkt
å ta mycket fika

fake diamond

 

1 lista

1. Hur gammal är du?
tjugo

2. Hur gammal känner du dig?
som typ femton 
 
3. Var bor du?
bästa aspudden 
 
4. Vad har du gjort i dag?
igår åkte jag från malmö till göteborg till mölnlycke för att se att vår skola inte bokat en sovplats till mig. så somnade rätt hårt på min kompis soffa. vaknade där imorse och stack till skolan för att få min sovplats. så nu är jag här!!

5. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
fyller år på våren. så den äger. 

6. Är du beroende av någonting?
läsk och chips. no doubt. lök också haha

7. Nämn tre saker som en kanske inte vet om dig?
ett: är högljudd. jättehögljudd.
två: har bakteriskräck. den avtar lite ibland och ibland är den värre
tre: ja biter på naglarna

8. Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
amsterdam eller aspudden
 
9. Vad är du på för humör just nu?
lite hungrig så e typ lite irriterad annars helt okej humör
 
10. Vilket är ditt favoritgodis?
kan ba äta en viss jordgubbsgodis och persikogodis, de som är utan gelatin och e120, och marianne. självklart kan jag ju köpa dyrt gelatinfritt godis från typ goodstore men vem har råd. så äter cirka nästan aldrig godis. lever på chips

11. Vilken är din favoritaffär?
humana 
 
12. Är du morgon- eller kvällsmänniska?
morgonmänniska. tycker kvällar och nätter är läskiga och obehagliga, medan morgonen är najs. fatta sommarmorgnar när man är på rave<33323
 
13. Har du blivit sydd någon gång?
nope, bara hos tandläkaren i käften:(
 
14. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig?
när jag var ute och dansade en kväll så kom det fram en kille som försökte dansa med mig, jag knuffade bort honom och fick en utskällning av honom. då hade jag bästa Sofia som började jiddra med honom och backade mig när han ba "du kommer vara ensam, ingen kommer vilja ha dig, du borde vara glad att jag ville dansa med dig" osv. bästa bästa sofia

15. Är du blyg?
oj, det beror verkligen på. bland folk jag har crush på eller gillar är jag jätteblyg!! eller typ inte vågar närma mig den personen/snacka. men annars är jag ganska utåt och pratglad. men det beror ju också självklart på, ibland pallar jag bara inte att snacka. 

16. Vad heter du i andranamn?
Elin och Pernilla
 
17. Vill du gifta dig?
nej fyfan

18. Har du något smeknamn?
ia, soffan eller soffipropp. min mamma brukar kalla mig grodan. 

e i malmoe

fienden sluga å hala ska ha hela kakan men ente betala
 

snap


RSS 2.0