Oskar älskling

var först i kön med hade ingen penna, så lånade olivias tejp

(kollar hur många det var bakom oss på ett diskret sätt)
Jag och Tassos är astaggade!!!!!121!!1
längst fram längst fram längst fram
#JagärJason var där och gästade och jag började typ gråta
Han blickade in i mina ögon flertal gånger och han höll mig i handen. Kan väl säga att denna konsert var en utav de bästa jag varit på! 

//Yasuragi

Var med Julia på haseludden på spa. Vi åt sushi och badade utomhus samt lät små fiskar nafsa bort döda hudceller på våra fötter :-) inte alls obehagligt :-) och kittligt :-)
 

Du är det bästa som finns


Jag vill måla allt det gråa, jag vill måla universum. Jag vill måla solens strålar, låt mig bara blunda en stund.

 

Alice i underlandet

För typ ett halvår sedan började vi planera och igår hade vi premiär. Vi skrev alla låtar, manus, köpte kostymer, sydde kostymer, bildeleverna gjorde kulisser, mediaeleverna gjorde affisch. Detta var kul! 
Jag var alltså scizofren i första akten, och sedan Tweedledee i andra akten. Finfint. 
 

TFiOS

tror ingen inser hur mycket denna bok betyder för mig, att det ska bli en film är otroligt. Har inte bestämt mig om det är otroligt bra eller otroligt dåligt.
Men de är rätt fina tillsammans.

lite outfits azz

ursäkta för färggladheten
 

Happy valentines day

 

två tankar från snapchat

 

mm bra saker

 
 

hej :-)


I will be blessed.

 

jag älskar dig fucking dylan fucking rieder

 

Heaven is a place we know

Har fört över mobilbilderna nu till datorn, så här är från Maggio

Primadonnan

Ska på mellomys nu. Adjö

Som bas gillar hörn

(har snott bilder förlåt, skrik inte på mig)
(de tillhör Tassos och Sara)
(glada nu?)

Asså dessa två människor


How do YOU define yourself


yo bitch

Hej hej jag S K A föra över bilder från mobilen men usch inte inte inte nu. puss

Hur ska man kunna andas normalt när Dylan Rieder existerar del 2

 

hej hej är här nu

min dator fungerar igen bara att jag ej har behörighet till alla mina bilder som nu ligger på en extern hårddisk. faaaaan så kul.

RSS 2.0