hello from me


e tyvärr sämst på att Blogga

Det här var ju dagar innan jul typ. det är ju verkligen februari nu haha. aja
va på fest i bredäng finaste josefin va hemma från barcelona <3 så vi alla drog och sjöng karaoke tills stängning sen gick vi tillbaka till amandas lägga
och jag var tyvärr där till väldigt sent. percs of being nykter e ju att slippa däcka
mina babes wiljami och grim<3 the best of the best
och kolla här är mitt ekollon som t.o.m är ännu större just nu!!!
va slutty
och promota time to heal merch
såg kents nästsista spelning och höll grim i handen och dansade med elias. ville dÖ under berg&dalvana är så Blessed att jag fått uppleva den låten live
det här var jag cirka ?? 2 på natten efter kent spelningen, tyckte de va värt att gå ut efteråt även om jag var tom på allt.
juste! hällde i lila färg i barret blev ju verkligen fult men saknar det lite nu
och julpyntade så bra det går i en lägenhet med 20 gröna växter 
i lagret på jobbet
på julafton hade jag tvättid och julia var snäll och orkade hänga med. sen fikade vi och firade jul
grim piffade till sig och jag hade ätit pizza
De här va strax innan vi åkte på turnén jag kände att jag behövde foto på mina älsklingar något att längta hem till och det är exakt sådär stor ekollonet är just nu
b4 tour <3

RSS 2.0