Adrian Lux

är så lycklig är så lycklig ingenting kan stoppa mig 

Andra behöver sova en natt, för oss räcker det lätt en kvart


Lev som en gris, dö som en hund

Bilder från förra fredagen hos Julia 

Vårruset tjugohundratretton


Bilder från Bullen och mammas instagram cuzzz tog inte en enda bild 

try not to cry try not to cry try not to cry


Bikini Boot Camp

Ska bli fit for fight nu. Asså på riktigt. Inget jävla "nu ska jag bli skinny" oså äter man donken dagen efter.
nej nej nej. Kommer köra stenhårt på Lauren Conrads Bikini Boot Camp. Har redan lånat ett par böcker på biblioteket om typ nyttig GI-mat. 
Om någon är sugen att hänga på så finns tumreglerna här och kommer försöka lägga ut recept och sådant skit. Just for fun. Observera, detta är ingen diet eller bantning, detta är en ändring av min livstil. Målet är att fortsätta såhär tills sommaren, men om jag kan fortsätta är ju det ett plus. Men om det skulle vara en dag då jag verkligen verkligen verkligen måste ha mig en snickers, då köper jag en snickers, men försöker sen att hoppa på nyttigheten igen. Inte mer än det. Borde gjort detta för längesen, just för hälsans skull, men älskar verkligen grillchips alltför mycket. Men no more. 
 

The Off-Limits List

  • No white breads, large portions of cheese or fried foods. {Tone It Up tip: Try to limit these but don’t become obsessive—leave a little wiggle room for your favorite foods.}
  • No candy, baked goods, or ice cream. Ideally, no sugar! (Learn how to curb your sweet tooth by clicking here.)
  • No soda or flavored drinks.
  • No eating 2-3 hours before you to go bed.

Everyday Exercises

  • 50 crunches in the morning, 50 crunches at night
  • 60 second plank in the morning, 60 second side plank on each side at night {Tone It Up tip: Side planks will blast your love handles! Pulse your hips to the floor and back up to increase the intensity.}

nej

känner mig deppig och har inga vänner.
vill bara skriva låtar och måla hjärtan på min kind.
kör en marina-vecka igen.
favorit i repris liks. 

Söndag

Veckans spellista: Är jag hipp nog?
Veckans bästa: 

Veckans bilder:

fick en iphone 5 på min födelsedag och var tvungen att testa siri. såklart...

...och ta en egobild. såklart

torsdagsoutfit
fredagsoutfit
Stella på O'learys

Stella i barnvagn

Stella i Sandlådan
Stella äter isglass

De finaste jag känner


Trettiotre anledningar

Ska också länka det här. För det är det bästa jag någonsin läst och det är så jävla synd att människor inte kan öppna ögonen och inse att "fan feminism behövs nog och alla de här anledningarna stämmer ju faktiskt och ja, ja jag har nog haft fel när jag skrikit feministfitta eller liknande."

http://trettiotreanledningar.com/
 

Jahaaa

Då har vi kommit hit då. Detta blir alltså de allra sista bilderna på Sofia Karlsson som sjuttonåring. Om fem minuter fyller jag myndig vilket är sjukt sjukt sjukt sjukt sjukt sjukt sjukt sjukt sjukt. HEJ

Vad jag har kommit till insikt om:

1. jag suger
 

Naturhistoriska del 2

Naturhistoriska del 2, obligatorisk uppladdning haha
 

Naturhistoriska + Fun

I lördags åkte jag och Bullen in till stan och gick runt och myste och gick på sightseeing i Naturhistoriska, sen satte vi oss på ett matställe och väntade på Dalia och Bella sen gick vi på Fun på grönan. Supermysig dag

There's something inside you/ it's hard to explain

Klippte mig igår. Vart så himlans nöjd helt otroligt vad "klippa topparna" kan göra på ett hår. Känns/ser så friskt och fräscht ut nu. Åh vad nöjd jag är!


Maj

Från maj förra året.

Bild 1: Michelle fotograferade mig.
Bild 2: Gick på promenad med Stella. Var coola fastern
Bild 3: Äh jag vet inte. Tog ett kort. 
Bild 4: Såg One Direction live.
Bild 5: Fick mina babies.
Bild 6: Var i Götlaborg och såg speedway vm
Bild 7: Var på Rebecca och Fiona och skrek (stavade) YOLO 
Bild 8: Vann 250:- på triss hahah.

(men gud vilken ointressant månad hahah. asså bildmässigt)

RSS 2.0