Tillbakablick!!!

För ett år sedan 
Och detta hände för cirka två år sen
 
 

Så håll om mig, bara du finns där för mig.

Åkte till Borgholm med mamma och pappa och gick på Håkan, helt själv. Vilken upplevelse, på riktigt. Verkligen inte sista gången jag går på konsert ensam!
Sen att Håkan är cirka världens bästa människa gav väl upplevelsen ett stort plus. 
 

And in the great escape

 

Sånt här fint från tumblr


*jag bryr mig inte harry ta mig*

Instagram



Stella

 
 

JAG ÄR HEMMA

 
 

Fortsätt, när mörkret kommer och allt gör ont.

 
Skansen 2013.

Men serriiiöööst

Sam, var det svårt att ha en sån här i Sverige när du var här och hälsa på? Du kunde haft det när jag träffade dig okej. Direkt efter du sade att min kjol var fin. Snälla? 

Tjenixen ;;;)

Inte mycket som händer i mitt liv. Har Köpt vääärldens finaste klädhängare. Ser ut som en sån som lyxiga butiker använder. 
Vill även möblera om i rummet så har börjat rensa smått och gott men fan vad uttråkande det är. 
Kollade klart på Dexter igår också. Nu, genom Netflix, har jag sett hela Blue Mountain State, hela Veronica Mars och nu hela Dexter. Vad skall jag nu börja se? Skins har ju fan kommit ut med sista säsongen nu också fhdsjkfhks fucking Effy som vuxen. Jag gråter hon är så vacker har saknat henne så så så mycket. Sen kommer ju älskade Cassie <33 
Har även läst ut världens-bästa-bok bok. Vi är inte sådana som i slutet får varandra. Fan fan fan vad bra den var. Läste ut den på tre dagar. haha. Ska nu påbörja en deckare som mamma halvt tvingade på mig. Dock så utspelar den sig i Sollentuna så det lär bli ytterst intressant! 
Har absolut ingenting att göra så funderar på att bara checka ut och gå och lägga mig eller nåt. 

Hjärtat

 

Travelling alone

 

Just nu:

Längtar bokstavligen ihjäl mig till samarbetet med MK&Ashley Olsen/BikBok släpps i butik!!
Önskar jag kunde hitta den perfekta bikini underdelen. En med hög midja vore galant. 

Denna klänning från Chanels Haute Cotoure Fall-Winter kollektion förra året. ÅH.
Dessa skor.

Dessa fantastiska fashion shows från Chanel. Den översta är från detta års kollektion. Dör bokstavligen. Dock har jag så svårt för over-the-knee stövlar.  
Den under fick mitt hjärta att stanna flertal gånger. Hatar verkligen att detta feminina pastellfärgade modet har glidit vidare utan att jag frossade i nya kläder. Förövrigt är väl Chanel creepers de vackraste mitt öga skådat eller något. 

RSS 2.0