Från min analoga


femtonde maj 2016

Klockan är tio jag har varit vaken sen sju för att jag väntade på att byggubbar skulle komma hit och installera fibernät, de kom nio. nu måste jag födriva tid i lägenhet tills de är klara. 
Hur jag ska fira min födelsedag 2017; hänga med Klas, träffa mina syskon på Olearys och sen gå på Djurgården-Gbg. Ska bli mysigt!! 
Här är bilder hur det var femtonden maj 2016, då syrener blommade.... sthlm.... skärpning nu... 
Careless sista spelning 14maj, må careless the band vila i frid
arvid va i stockholm också
så det blev tacohäng hos mig
och sen dagen efter tehäng med Elias
finaste födelsedagspresenten från parents va ju denna fantastiska konsol/skrivbord
allt jag vill ha just nu är syrener är de FÖR MKT begärt

Lite mer från Japan

Kan inte utrycka med ord hur mycket jag älskar deras arkitektur
supergod äppelpaj var shook 
en fin utställning
efter vår sista spelning, jag ramlade in i trumsetet för folk börja mosha
promenaden från Uchuus kontor till stationen pryddes av en konstgjord å med fiskar i. sjukt vackert
smart uppfinning på en toalett i en bar
gabbi-chan
mont blanc flavor
<3 från en spelning <3 
om ja kunde äta något justjävla nu skulle de va de här. stekt potatis och typ sojabitar från kori
ilysm jpn
 

RSS 2.0