♡ On wednesdays we wear pink ♡

TACK Tina Fey för världens bästa film. Heja heja Mean Girls!!

Musik as we speak

Här kommer lite musik jag lyssnar på as we speak. Är inte så bra på att förklara, så ah eh lyssna ba. Jag lovar allt är verkligen jättebra. 
har fått en sådan kärlek till Iggy Azalea helt sjukt. denna är fet förövrigt. 
Denna asså. Behöver ej säga mer.
ASSÅ FÖRSTÅR NI, LYKKE OCH A$AP DETTA ÄR SÅ SÅ SÅ SÅ SÅ SÅ BRA
ord är överflödigt.  
avslutar detta blogginlägg med fina childhood.

från två olika dagar i stockholm stad


fashion

lever på jakten efter de perfekta vårskorna. 
/från tumblr

yo

köpte en keps idag. tjugo kronor tyckte jag var värt. 

Hur ska man kunna andas normalt när Dylan Rieder existerar del 7

 

jobb jobb jobb jobb

jobbar hela tiden, tjänar para och gör av med para. men men men snart åker jag iväg till holland så allt är ok. 
 

Jagwar Ma


Klagade lite igår och insåg sen att jag inte hade all fakta så att eh ah Förlåt.

 

ok update

var på jobbet och antagligen på dåligt humör?
fikade på en balkong i stockholm med en klasskompis. dog av utsikten. 
fikade sen I G E N med dessa älsklingar
jobbade lite mer. tydligen på bättre humör?
var på fest
jobbade igen haha
och igår återfann jag min skaparglädje!!! efter att inte ha skrivit/producerat någon musik sedan den 17 mars så ÄNTLIGEN gjorde jag klart en låt igår. 

slutet av mars.

chillade i bullens hall
so sad. fick inte bråvalla affisch. sad sad. 
HITTADE EN ANNAN CHOKLADBOLLEN ÄN VÅRAN CHOKLADBOLL OCH VART ARG 
sofia, tassos, bullen, amanda
stegrande ponnyn!!!11!1!!!
köpte mina första vans!!!!!!
chillade med en blyg stella
livet <3333
OBS. det kommer film och bilder från feminight senare. Har inte orkat tagit tag i mitt liv på ett tag så ah eh det har hamnat på hyllan :-)
 

I'm waiting for him to catch me

 

Hur ska man kunna andas normalt när Dylan Rieder existerar del 6

en börjar ju fatta besattheten jag har 

RSS 2.0