dylan vart har du vaaarit


i can't help that i need it all, the primadonna life, the rise the fall.

 

tumblr


meh

 

fulochäcklig

 

William Eggleston

 

-fashion babyyy-


Dag 3 WOW

dag tre inleddes med kattgos
sen gick telle och anton på deafheaven vilket jag rådissade och åt sibylla istället. helt ok
hängde lite med gabriel, saga + deras crew en hel del samt dissade halva Slint också pga de var så långtråkiga. Sen mötte jag telle och anton längst fram innan neutral milk hotel. tyvärr regnade det. massa :(
MEN GLADA VAR VI ÄNDÅ 
och där är han, en fjärdedel av genierna i nmh. (man fick ej filma eller fotografera under spelningen vilket alla respekterade, därav inga fler bilder)
sen for vi hem och väl i stockholm uppstod ___köer___

Dag 2 WOW

dag två såg vi ut såhär hej hopp
chillarna innan vi skulle se Blood Orange

i väntan på blood orange såg jag på andra sidan Clara och Samir 

POMMES!!!!!!


sen såg vi Mö/Mo/M(med ett danskt ö) vilket var helt jävla fantastiskt!!!
efter det åt vi (jag) subway och fick en fin väska jippie
Sen dansade vi till icona pop vilket var fint och så. Tyvärr hamnade -dis face- på alla sociala medier då fotograferna var precis framför mig. yes. kul. 

Shriya x Rookie Mag


ben howard mitt hjärta

jag vet att denna släpptes för cirka en vecka sen men HAR EJ VARIT KÄNSLOMÄSSIGT REDO FÖR DETTA. är fortfarande inte känslomässigt redo. ben jag älskar dig. 

just nu saknar jag amsterdam eller bara känslan av att inte vara hemma

Kom hem från göteborg för två dagar sen och längtar längtar längtar tills jag ska iväg nästa gång. Vill resa. Vill träffa nya människor. Vill inte vara hemma. Vill inte ha höst. Vill tillbaka till Amsterdam eller Los Angeles eller Nya Zeeland. Vad som helst än Sverige. 

Dofter av lupiner

Indie kids from mutherfuck on 8tracks Radio.


Dag 1 WOW

åkte buss. väldigt sofistikerat osv
sen drog vi och åt pizza i skogen
Antons farbror (vars källare vi bodde i) hade en katt!!!! älskar katter!!!!!

mot Slottskogen!!!
Vi såg Policia. Det var helt sjukt.
Var längst fram på krunis vilket var fint och så
Peppade Rebecca och Fiona med stjärnor i ansiktet. Sen dog min telefon. 

Ja asså

jag far till göteborg idag och imorn är det Swag out west och jag är så peppad att jag KOMMER att explodera närsom. Nu vet ni! Ciao
 

Brukar se ut ungefär så här när jag jobbar

happ.
 

Tur genom söder och kärt återseende på TC

Var inne på Från Ö till A, i skanstull strax innan skanstullsbron. Supermys. Fick hem en silverglittrig tröja på secondhand avdelningen för 150:-
Sen upptäckte vi lite mer av skanstull efter jag ätit en superjävlagod hamburgare!! Åh!! 
Sen träffade vi Elias på tc då han varit i bohuslän eller borås eller någon annan söt liten del av Sverige som började på B. Hur som haver, fin dag fint sällskap.
(fick även hem Ultraviolence på vinyl och dör just nu för wow lana ska inte spelas på något annat vis än på vinyl. Tack för mig!)

RSS 2.0