Nionde november

Framkallade bilder från kamera för ett tag sen! Så nöjd över så många bilder, min kamera är fantastisk verkligen. Besviken dock på de tre-pack rullar jag köpte i Japan som hon som jobbade där rekommenderade, ingen av de bilderma har kommit ut. Har 1 sådan tom rulle kvar som jag är osäker på om jag verkligen vill betala för att framkalla för att sen se att det inte finns några bilder på de. 
Nåja, on other note, pluggar mest nu och jobbar som praktikant på breaking news som klippare vilket är det roligaste jag någonsin gjort. Men det gör mig bara mer och mer torn vad jag vill göra efter jag pluggat klart på Hyper Island. Jag har bara strävat efter att flytta utomlands till typ Amsterdam eller Wien men vad jag faktiskt ska GÖRA där är så oklart. Och nu när jag bara håller på med Hyper grejer har jag glömt bort att skriva musik, en stor del av det beror ju också på att jag fått knutar på stämbanden och ska börja gå hos Talpedagog. För jag har för hårda anslag när jag talar. Som att inte alla någonsin alltid sagt det här till mig men det ska krävas en läkare för jag ska förstå att jag måste prata tystare. 
Måste göra en hemsida och våga publicera verk jag gör. Måste främst våga visa mina verk för andra. 
 

RSS 2.0