champagnevänstern vi är här


d va denna vecka d

åt penguin med Joel och hans vän

placerade en blomma vid min säng <3 

hittade en fucking sista cola i kylen
sen åkte jag till norrtälyeah och hängde med min darling
sen åt jag fajitas mmmmmmmm

i don't know where you are tonight, but if you want I take you back

igår hängde jag på cafe 60 m tassos, amanda, anton och markus. mina darlings
 

du får mig att tänka på seth och summer jag finns där om du behöver mig


eftersom vädret sett sina bättre dagar


annars då?

foto; amanda
redigering; tassos
på bild; jag, tassos, joel (pcfc bitch)

lyssnar ba på lorentz och skriver musik

 

dirty harry och en tung refräng

pikétröja emmaus
kjol h&m
solglasögon lager 157
skor buffalo
jacka monki
tygväska popaganda

Det här med snapchat

asså eeee så rolig på snapchat herre 


heaven knows I'm miserable now

Amanda är den bästa fotografen någonsin!!! hon gör mig så snygg!!! fler bilder kommer när jag har lust att redigera fler

Purify the colors, purify my mind.

igår såg jag, amanda, tassos, clara och samir Thomas Stenström och Llojd (GUUD vad många namn) 
ack så mysigt det var och fint och så.
nästa spelning vi ska på är dagdrömmarna följt av dagdrömmarna+amatörkapellet följt av solens releasefest!!!! sen är det makthaverskan följt av nothing på Lava. Sen den 22 november är det bombay!!!!! fem dagar efter är det hurula på debaser. någonstans däremellan ska vi på krunegård på debaser. älskar livet. 

Growandbehold / Glowandbehold

Bilder på mig+communista älskar dessa människor ofantligt mkt ok vi hörs hej

hur ska man kunna andas normalt när Dylan Rieder existerar del 13


children! wake up!

/rookie mag

dagar som dessa saknar jag:

 

min dotter känner knappt igen mig när jag kommer hem med flygplatspresenter

just nu hyllas jag över hösten och alla dess färger

and death for no reason is murder

älskar mina växter<3 

kalle lagerfeld ditt lilla geni


Sisterhood! That's what it's about

Vi har några att tacka from SKAP on Vimeo.

Vi lät några artister tacka personer som betytt mycket för deras musik. Som inspirerat, brutit ny mark och som spelat roll. För att berika musikhistorien och låta fler vara med och skapa den i framtiden. Vem vill du ge en plats i musikhistorien? Låt oss veta under #SKAPELSEN och på [email protected]. WWW.SKAPELSEN.COM

En film från SKAP – Sveriges kompositörer och textförfattare.

Regissör: Laerke Herthoni, Producent: Maja Asperö Lind, Engeli Broberg. Exekutiv producent: Lina Thomsgård, DOP: Viktor Kumlin, Klippare: Fredrika Andersson, Regi ass: Fredrika Andersson, Ljudtekniker: Camilla Falk, Emil Forss, Chris Higham, 2. unit kamera: Jens Harvard, Tommy Olsson, B-foto: Chris Higham, Produktions ass: Agnes Hebert, Postproducent: Louise Ahrén, Colorist: Oskar Larsson, Sounddesign: Mattias Eklund

Musik: Jenny Wilson – Pyramids ( rose out of our pain ) (2013)

Tack till:
Amason, Neneh Cherry, Clean Bandit, Dante, Den Svenska Björnstammen, Alina Devecerski, Dj Carli, Beatrice Eli, Elliphant, Linnea Henriksson, Icona Pop, Silvana Imam, Ison & Fille, Markus Krunegård, Lilla Namo, Oskar Linnros, Mack Beats, Veronica Maggio, Mø, Gustaf Norén, Annika Norlin, Panda Da Panda, Petter, Nina Persson, Naomi Pilgrim, Linda Pira, Polica, Rebecca och Fiona, Josh Record, Robyn, Salla Salazar, Julia Spada, Style of Eye, The Magic Numbers, The Preatures, Tove Lo, Trivium, Lewis Watson, Jenny Wilson, Zhala

FKP Scorpio, Bråvallafestivalen, Luger/Live Nation, Stockholm Music and Arts, Way out West, Stureplansgruppen, Kentfest, Warner Music Sweden, Sony music Sweden, Universal music Sweden, Ten Music Group, Mr Radar Music, Popkollo, OABBA PR och Kommunikation, Respect My Hustle Management, Sandra Nordin, Nils Andersson, Pelle Mellqvist, Theis Mortensen, Victor Müller, Klara Olsson, Linn Stigsson Stern, Scandic Europa, Niklas Berglöf, Jakob Möller, Malin Blom

Filmen har finansierats med stöd av Statens musikverk och STIM:s promotionnämd.


RSS 2.0