En uppdatering

Har gått i barndom/ungdom då jag nu bara kollar på Larry Stylinson videos och mår jättebra av det.
Jag har börjat skolka fruktansvärt mycket kanske för att vi ska lära oss att bli Super Entrepeneurer och jag vägrar. Jag insåg att jag inte lagt bilder här på ett bra tag så tänkte visa vad jag gjort från oktober till typ december. Kul! 

Tatuerade mig hos min kompis Andrea

Sista dagen på Breaking News där jag klippte sociala medier videos. Roligaste och bästa jobbet jag någonsin haft, fick ju jobba tillsammans med Emilie också som är världens bästa jävla människa
Jobbade i skolan med ett projekt som ledde till att vi stannade i skolan till typ halv ett, fruktansvärt på alla sätt och vis. Vi levde på klubbor och pizza
Gjorde julfint
Reste till Amsterdam med Emanuel!! 
Vi bodde på finaste Bed and Breakfast!! Det enda vi gjorde var att sitta i fönstret och titta ner på Amsterdam
Och äta stroopwafel såklart
Och pommes
Det här är by far det absolut godaste jag ätit i hela mitt liv
Fick nya bäddlakan av mamma och det är så mysigt att sova vill aldrig vakna
Det var det! Ses nästa gång
 

Vain game 2k18

Mitt nyårslöfte i år är att bli mer fåfäng

I smile while i cry

Kan inte fatta att det är 2018

RSS 2.0