feminist and glitter

 
 

jag orkar verkligen inte hur mkt jag saknar detta

bråvalla, poppis, wow.
öppen fråga: vad gör man med livet när man ej har någon festival att se fram emot?

tänkte väl ba checka in

och säga att min magsjuka snabbt dragit förbi och mår nu tipptopp. Har fått en försmak för att möblera mitt rum, sticka, se på Person of interest och spela the sims 3 såatt vi hörs! hej! 
 

jahaja

skulle träffa mina bästisar idag samt gå på en superintressant föreläsning så blir jag MAGSJUK??? varför har jag ett så extremt dåligt immunförsvar jag pallar verkligen inte. har sovit exakt hela dagen och nu äter jag blåbärssoppa och avslagen cola mmmm livet 
 

lost my key, slept outside

vill att mitt hår förevigt alltid ska se ut såhär
 
 

hur ska man kunna andas normalt när Dylan Rieder existerar del 12


yr i bollen


krunis + fest


Vi köade från cirka halv två på dagen och fick siffra 29, 30, 31 på våra händer
sov lite ah eh fin bild
livet
gubben soundcheckade lite
så sjukt bra!! han körde stjärnfallet och jag föll ihop likt en pöl
efteråt var vi glada och nöjda
och köpte korv+pommes mmm
hisselfie ja
för vi for till Freddy på drinkkväll och där fanns den andra markus jag tkr mkt om, en glad carin fanns också där!!
telle, freddy och amanda syns i bild men vi var många många fler
även axel!! med en banana!! 
oså ringde jag frida <333333 och spelade in meddelande på hennes telefon 
och amanda lånade en hatt
sen vart d natt och jag for hem
 
 

urval av bilder från idag

orkar inte redigera fler bilder men ah jag och elias hade picknick och sen gick vi igenom cirka HELA SÖDERMALM men ah det var verkligen supermys han är en sån fin vän den där elias. resterande bilder kommer någon annan dag. hej

godnatt kära vänner

lockade mitt hår och ba wow vad jag känner mig som en pudel :-)

Sen såg jag att mitt namn stod på colaburkarna!!!! wow säger jag!!!!

sen vart jag jättetrött och här är en bild på min utväxt!!! to be continued!!! ses nästa vecka!!!! samma tid samma kanal!!!! 
hej

bisous

om ngn undrar så ja jag är avundsjuk på camille. inte bara för att hon får pussa lite på dylan utan för ATT HON ÄR EN FRANSK GUDINNA

det kommer i vågor


Hur ska man kunna andas normalt när Dylan Rieder existerar del 11

frågan är om jag någonsin kommer sluta tappa andan när jag ser dylan

som ni kanske redan vet gick valet åt helvete

men vi hade en jättemysig valvaka hos Freddy. här kommer bilder!
 

#taplats

Idag är det valdag hörni. Idag gör vi historia. Idag går vi mot regeringsskifte och med F! som vågmästare istället för SD. Kan vi lova detta hörni. För kärlekens skull. 
 
 

R&F

Och i fredags såg vi mina idoler Rebecca&Fiona. Men idioter förstörde frontrow för oss så vi gick ur klungan och dansade en bit ifrån. ÄLSKAR ATT DANSA!!!! 
"ta kort på oss också. Ni kommer minnas oss som de snyggaste tjejer ni någonsin träffat"
Älskar mina vänner så oerhört mycket

Daniel Adams-Ray

I torsdags fyllde Tassos 19 år så vi hängde på donken och sen for vi till Grönan och såg världens snyggaste Daniel Adams-ray

för att jag saknar bråvalla sjukligt mkt plus detta är tassos bilder


apapapa abu mosar på pressavdelningen

för x-antal dagar sedan var jänrgänget och åt penguin
markus såg ut som en ödla
vi var våldsvänsteriga av oss
och sen försonades med våra älskade moderaterna
för visste ni, att alliansen håller ihop. och. lovar. fler. jobb. 

heter glowandbehold på instagram ok


jag lever i en nittiotalsfilm och baby du är min Brandon

 
 

Abstrakt konst och arg Tassos

 

Pacific Beach

jag och tassos har bildat band. här är vår demo!!!!

DESSA FANTASTISKA JÄVLA MÄNNISKOR


wow '14


popa '14


sånt där inspiration


Rookie x Dylan and Chrissie


poppis bilder kommer snart tills dess lyssna på tankis<3


RSS 2.0