maj '14


2014

den 18 januari åkte jag och min syster till göteborg för att se p3 guld samt gå på universeum
den 25 februari såg jag och tassos oskar linnros
den 19 mars fyllde min bästis två år <3 
den 24 april åkte vi till holland och världens bästa stad amsterdam
den 10 april blommade körsbärsträden i kungsan
den 15 maj fyllde jag 19 år och plockade massvis med förgätmigej för det är den vackraste blomman med finaste namnet
den 7 juni levde jag och dog. 30 låtar, 06:00 till 23:51, en tretimmarlång konsert, levde jag. Sen dog jag.
den 25 juni åkte vi till norrköping och attendade bråvalla. bland det vidrigaste och roligaste jag gjort. gör ej om det.
den 19 juli var vi på popapark och sen åkte vi båt över till söder, åt penguin i vitan och beskådade luftballonger
den 27 juli föddes stellas lillasyster tilde och jag fick en till favorit
den 7-10 augusti var jag som allra allra lyckligast. 
den 29 och 30 augusti hängde jag med mina bästa vänner på popaganda och det var så fantastiskt
den 19 september såg vi krunegård på grönan och sen drog vi till freddy och hade en såkallad drinkkväll. fanta va gott
den 19 oktober tog vi tag i bandet ordentligt och rekryterade joel och senare bytte namn till space/sthlm
den 16 november hjälpte jag till på min systers konferens och bodde på hotell i sthlm. måste göra om det. spontanbo på hotell är fantastiskt.
den 19 december var mina favoriter hos oss och bakade. stella är en sådan fantastisk glädjespridare

god jul

 
 

holland '14


det är ok om du glömmer mig


I'll give you the sun

var ett tag sen jag läste ut den här fantastiska jävla boken. har aldrig läst något bättre. överdriver inte ens. har ALDRIG gråtit så mycket
 

mars april '14


januari februari '14


glowandbehold


va jag behöver just nu pt 3

och helvete va jag behöver amsterdam

va jag behöver just nu pt 2


va jag behöver just nu pt 1

 

lite på sistone


fick pepparkakshus av chefen
såg hurula!!!!!
fick reda på att jag känner tydligen solens drummer wow
jag och emmelie påväg från hurula

vi repade 
elias fyllde år 
så vi åt donken
och spelade sällskapsspel. d va hysteriskt roligt
och jag gjorde det julmys i rummet
 

behöver någon som behöver mig

jag har ledsnat på att vänta- ärligt talat jag är så trött

RSS 2.0