vi träffade en katt

världens gosigaste katt nämligen

MatchN


do u want peanut butter or nutella

 

instgrm

följ mig ! 

älskar plantor

 

en gång gick ja jens anton till chovas

vi hade massvis med vänner där men fick inte plats vid borden, så vi bestämde att vi hellre kunde dricka läsk hemma i aspudden än i baren. så vi drog. väl på tunnelbanan kom vi på att vi alla tre vill till slottskyrkogården. så vi drog dit. men det var mörkt. så vi bestämde oss för att gå hem till aspudden. från slottskyrkogården. i min hand hade jag en ananas och en kniv. i jens hand hade han en mobil som spelade red hot chili peppers. vi kom hem vid tre på natten haha
 

örebro+wendelsberg+övrigt

hälsade på någon katt som bodde vid Filip
sen åkte jag och jens till örebro och träffade arvid och anton
och kollade på Matchen
FC Capitale (1000strong/Sthlm) vs FC Partizan (Stationen/Örebro). Partizan vann 
sen hängde vi på Rockbar där Andreas gav mig fina flätor
sen drog vi till Ritz och såg E-type. Från vänster: Anton, Jens, Erik, Andreas, Filil, jag
sen var vi i göteborg i skolan. drog på en manifestation som sög
så jag jens och robin drog till old corner och åt lyxmat
i skolan finns det två huskatter :')
@ school in all white
hemma i sthlm 
på spelning igår hade Paulina bakat sina world famous cookies ja fuckae UR över de 

juste popagande hände

va 1 babe first day of popa
anton va 1 fuccboi
hängde/myste m elias en stund
några band d va tung
day 2 hängde vi en stund anton+johan åt vegan soul train
jens lekte mallaboy
hundra år efter (min mobil dör hela tiden har fan aldrig batteri) såg ja loso det var fantastiskt han sviker mig aldrig
såg sen first time laakso det var fkn mAGISKT
sen drog vi på 1 rave
filil och anton var jättefulla jag och jens va jättenyktra gissa vem som spyr i buskarna (jag)
det var 1 bra popahelg saknar den mkt 

är i skolan det suger det här var min vecka innan jag var i skolan och allt sög


RSS 2.0