Fortsätt när mörkret kommer och allt gör ont.

Asgammal bild fick ingen bra bild igår, döm ej
Fan fan fan Håkan varför. varför varför varför så fin människa. varför så fin låtskrivare. varför sätter du ord på typ allt jag känner, alla mina jävla fucking tankar. 
Igår fick jag se min fina Håkan för sjunde gången och åh så fint det var. Han var på hemmaplan, solen sken, luften var varm och hela bandet var grymma. Vi hade skitplatser men äh vadfan vi dansade/skrek/sjöng lika mycket ändå, som sig bör. På du är snart där så ramlade en stilla tår längst min kind.
Den låten träffar mig ända in i själen. 
Den enda nackdelen var att han börjar väl bli lite gammal nu, trycket var inte lika på som det varit på tidigare konserter samt att han aldrig spelade Förhoppningar och Regnbågar samt En vän med en bil. 
En till nackdel (om man ska vara riktigt kritisk) var att han körde en upptempo låt, en lugn låt, en upptempo låt, en lugn låt hela tiden. Var lite svårt att ställa om sig hela tiden. Nu dansar vi, nu gråter vi, nu dansar vi, nu gråter vi.
MEN JAG KLAGAR INTE! 
Håkan Georg Hellström fan vad jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0