Tjugohundratretton

År 2013 har varit det bästa året någonsin. Jag har träffat/lärt känna så många fina och bra människor. Jag har gjort hur mycket som helst och varit på de mest sjuka konserterna. Fattar inte hur det kan vara över redan. 
Nyckelhändelser: 19/3- Stellas ett-årsdag, 8/4- Lana del Rey, 15/5- Fyllde 18, 1/6-31/8- Hela sommaren var helt underbar 13/9- Oskar Linnros, 18/9- Movits!, 22/11- Lars Winnerbäck, 21/12- Håkan Hellström i Uppsala 31/12- denna nyårsafton! 
Januari
Köpte en leopardkappa, åkte till Sälen, drack mängder med te och strödde glitter på naglarna
Februari
Bullen fyllde sexton, åt tydligen mycket mat och fotade det samt hängde med stella
Mars
Stella fyllde ett, Dalia hade chillkrök, stickade ute och köpte en skrivmaskin!
April
Gick på Lana Del Reys konsert och fick min vinyl signerad utav Mr Hellström, försökte även påbörja min författar-karriär
Maj
Fyllde myndig, Stella lärde sig att gå, träffade Fiona och klippte håret ganska kort
Juni Juli Augusti
Håkan i Göteborg, åkte ut på husbilssemester, Håkan på Skansen, Håkan på Borgholm, Håkan på Popaganda, hela popaganda festivalen!!, samt hängde med min absoluta favorit Stella 
September
Oskar Linnros på Grönan, Movits! på bengans, köpte ett par nya Docs, var barnvakt åt Stella samt jobbade en hel del
Oktober
Skrev musik och drack alkoholfritt (party), var barnvakt åt Stella, chillkrök hemma hos Julia samt hängde på bryggan 
November
Bakade pepparkakor med mitt lilla hjärta, gick på Lars Winnerbäck, hängde i stan med Amanda och Matilda, skrev musik samt såg dräggig ut
December
Firade julafton, fick finfina presenter (en ska väl till göteborg för att se p3-guld), gick på En Skam med Julia, var barnvakt åt Stella samt var på julmarknad.
 
*insåg nu att Stella är med i varje månad förutom April. Träffade jag henne inte i April eller orkade jag bara inte fotografera henne då är ju frågan??*

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0