Arcade fucking Fire


Jag Elias och Tassos i väntan på att resterande vänner skulle göra oss sällskap i Arcade-kön

Vi hade en idé om att spela poker och använde då ketchuphållare som pokermarker hahah
resterande vänner kom!!! plus massa andra!!! 
timme innan konserten!!!
vi gjorde oss fina i håret med serpentiner och ballonger!!!
Efter konfettiregnet kom Wake up då jag och tassos skrek för fulla halsar i refränger då richard parry ser oss och börjar skratta och sjunger med oss och tittar på oss konstant 

Han kastar sedan ut sin tamburin prick till mig och ger mig sedan två tummar när jag fångar den och dör av lycka
Bra jävla dag.

Kommentarer
Postat av: Frida (igen)

Vart är dina runda solglasögon ifrån? De som du har på dig på bilden där uppe alltså :)

Svar: de var inte mina tyvärr! men du kan säkert hitta på secondhand eller beyond retro!!
Sofia

2014-06-22 @ 16:03:13

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0