en lista

Jag heter Elin Sofia Pernilla Karlsson 
Jag är för tillfället lite trött och har träningsvärk
 
Jag är bra på att göra fett tönga spotifylistor 
Jag tycker att förgätmigej är den finaste blomman som existerar. Samt älskar namnet. Förgät mig ej. 
Jag är dålig på matte :-)
Jag läser "Juliet, Naked" av Nick Hornby samt "Lyckliga i alla sina dagar- om pengars och människors värde" av Nina Björk

Jag gillar musik 
Jag sjunger konstant. Verkligen. Konstant. 
Jag älskar nutella
Jag är inte speciellt bra på matte :-)
Jag föredrar våren framför sommaren. Ibland. 
Jag tycker om solsken
Jag är beroende av Dylan Rieder (shocker) 

Jag har på mig ett par kostymbyxor samt en tröja i en blå nyans från H&M divided Herr. 
Jag dricker Ramlösa Kiwi eller Coca Cola
Jag lyssnar på detta
Jag blir arg när människor är elaka mot varandra

Jag blir rädd när jag tänker på framtiden.  
Jag är pinsamt dålig på att ta tag i mitt liv.
Jag är uppväxt i världens bästa familj och det är jag så glad för
/lista snodd från mandy

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0