dubbelkonserter


jag och elias for till uppsala för att se losobaby 
och helvete va bra han var. vart så kär. 
dagen EFTER var jag så död men brydde mig inte för DÅ VAR D BOMBAY BICYCLE CLUB
vi va lite tidiga och fick sitta tio år i kylan
men vi lokaliserade snabbt turnébussen
och amanda tog med sig bakelser från sitt jobb
och jag bidrog med kaffe och te från subway (gick dock vilse i hammarby sjöstad så de va lite ljumma när jag kom tillbaka)
sen var vi äntligen inne längst fraaam och wow wow wow va pepp vi var
och asså nä. va bra de var. nä. 
och jag var så överlycklig att de spelade dust on the ground. det gjorde mitt liv värt att leva.
sen träffade vi de också som de fangirls vi är
och Jack lovade att nästa gång de kommer till sverige ska de spela cancel on me och pedestal!!! 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0