nu har ju november nästan tagit slut


det snöade ju ngn gång där i början av november. vi alla flippa. 
mamma köpte blommor och jag tog selfies

jag tassos och emmelie gick på makthaverskan och asså. wow. 
dagen efter var jag och alla syskon i täby centrum och där vart jag och stella prinsessor 
sen hängde jag med mina bästisar
och min paprika fick blomflugor och sakta sakta tynade bort
vi repade
och jag hängde på clarion sign på en stroke konferens. Jag var så himla viktig.
samt åt restaurangmat (som jag E J betalade för oooo)
och tog lite selfies i mitt hotellbadrum (betalade inte för hotellrummet heller. living life)
råkade dock låsa in hotellnyckeln men fick SNABBT en ny.
åt lite GRATIS hotellfrukost
samt pratade jag och min låtsasheteropojkvän i telefon ett tag. min darling. 
sen hängde jag och joel i stan och letade pedaler mfl
men jag hitta ba en FETT COOL ELGUUURA ! ! 
sen va vi på donken ett tag. jag och mina bröder <3 äkta kärlek <3 no homo <3 
och på väg hem till elias träffade vi på clara matilda och ebba på bussen??? hur sjukt?? small world.
elias har ett borgarbadrum!!! plus en perfekt selfiespegel!!!
sen skulle vi på bio. jag och min låtsasheteropojkvän <3 
skoja ba, hela communista va samlat <3 <3 
oså såg vi hunger games och vart sugna på kommunistisk revolution!!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0