lite (ganska mkt) som hänt på sistone

riks dan :P
plantor e mitt liv
när vi repa senast va vi så blöta om skorna. så vi hamna på en tandläkarklinik helt plötsligt 
samt inledde jag och emmelie vår nya livsstil
skoja
skoja igen. d här e vår nya livsstil. nike och ÖL
SPACE
på jobbet fick jag mackor. tack sa jag
sen hängde vi med coola gabriel
jag och elias agerar heteropar nr 12483942
jag följde m hnm till polisen för han skulle ta nytt pass. girlfriend nr 1
mitt rum förut
gjorde finmåltid. d va inte så gott.
har köpt nya lakan
och massa annat på ikea
och börjat göra om mitt rum!!!!!!!!!
boyfriend hamna på väggen
en annan dag när jag va hungrig. livet som veg.
badrumsselfie wow
och DAGEN till ära ser jag ut såhär. d e fredag hörni!!!
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0