tjeckien

07:00 satt vi på planet till tjeckien. jag tassos och anton satt tillsammans, jens gabbe edvin satt ganska långt bak, emmelie, mikaela och august satt ensamma. 
tjeckien kicka vegan
på bussen till prag
på tåget till rokycany
anton august
sen kicka vi alla tung sleep
sen var vi äntligen på fluff-området!!!!!
johan och olle tog tag i att sätta upp mitt tält haha. jag satte mig på min resväska och -lät männen jobba- haha
sen drog jag till camp kbac där filil satt och drack lite kbac
och det här var det första jag åt sen kl 04:00 på den dagen. klockan var kanske 13 här
sen kicka vi lite kbac
sen såg vi lite av rokycany den staden suger tbh
fin staty iaf
gabbe gav mig en kebab för han gillar inte lök och han missade att de hade lök i. jag bjöd honom tillbaka på en burgare senare under festivalen. men asså den där kebaben va så jävla god
fina johan
disembarked!! johans pedalbord slutade fungera under nästan hela setet men annars var de så jävla tunga!!!
alla gick och la sig efter disembarked men jag kunde ej sova så jag drog till disembarkeds tält och hängde med de
filil e så jävla tung
johan tog körkortet på en kväll! grattis!
ja och filil innan vi drog på äventyr som var ut på ett fält, sen gick jag och la mig vid halv fem

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0